Nizozemská společnost Vencer je autorem supersportu s názvem Sarthe. Pohání jej motor Chevrolet V8 z řady Corvette.
Zakladatelem malé manufaktury je Robert Cobben. Ten pojmenoval první firemní supersport po okruhu ve Le Mans. Tam se hodí i jízdními výkony.
Šasi, které je z chrom – molybdenových trubek, je pokryto povrchovými panely karoserie z karbonu. Podlaha je z hliníkové voštiny. Tyto materiály jsou příslibem nízké hmotnosti, konkrétně 1390 kg a s tím souvisejících vynikajících jízdních výkonů. Vnější rozměry karoserie činí 4515 x 1984 x 1190 mm (d x š x v). Rozvor náprav je 2791 mm.
K pohonu Venceru Sarthe použili konstruktéři uprostřed uložený osmiválec LS3 z Corvette C6. Ten po drobných úpravách poskytne z objemu 6,2 l výkon 375 kW (510 k) při 6000 ot./min. a točivý moment 650 Nm při 4700 ot./min. Převodovka je šestistupňová, rozložení hmotnosti 45 % vpředu a 55 % vzadu. Sarthe zrychlí na stovku za 3,8 s a maximálně uhání rychlostí 326 km/h. O zpomalení se starají osmipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové vzadu, brzdové kotouče mají průměr 385 mm.