Kolotoč F1 se poprvé přesunul na zbrusu novou trať v Indii nesoucí název Buddh International Circuit. Jedenácté vítězství sezóny si zde po suverénním výkonu připsal už jistý mistr světa Vettel.
Startovní procedura nepřinesla na čelních pozicích výrazné změny, hned v úvodu závodu se před druhého Webbera posunul Button s McLarenem. Suverénní Vettel nebyl k zastavení a během několika úvodních kol si vybudoval téměř pětisekundový náskok. Button posléze kontroval několika rychlými koly, na kontaktní vzdálenost se k dvojnásobnému šampiónovi nedostal.
V 17. kole přezouvali Webber, Alonso a Hamilton, o kolo déle byli v boxech Massa a Rosberg. Button vydržel na trati o kolo déle, svou druhou pozici si i po zastávce udržel. Do 20. okruhu vydržel se svou první sadou pneumatik vedoucí Vettel. V 25. kole se Hamilton pokusil předjet Massu, mezi oběma jezdci došlo ke kontaktu a Hamilton se po zastávce v boxech, při které mu vyměnili přední křídlo, propadl až na deváté místo. Massa zůstal nadále pátý. V 26. kole odstoupil pro technickou poruchu Buemi s vozem Toro Rosso. V 31. okruhu dostal Massa za způsobení kolize s Hamiltonem penalizaci průjezdem boxovou uličkou, Brazilec se propadl na sedmou příčku. V dalším kole zamířil Massa opět do boxů, kde mu krom pneumatik vyměnili i přední křídlo. Zastávka pro něj znamenala posun až na jedenácté místo. V 34. okruhu nevydrželo Massovi stejně jako v kvalifikaci zavěšení levého předního kola, které prasklo po nárazu na vystouplý obrubník v jedné ze zatáček.
Situace na čele byla těsně po polovině závodu stabilní a k žádným soubojům nedocházelo. V 38. kole zahájil druhou sérii zastávek na čele jezdeckého pole Webber, třetí Alonso přezul o kolo později a pozdní zastávka se mu vyplatila, na trať se vrátil před Australanem. Ve 46. kole přezouvali Rosberg a krátce po něm i Hamilton. V nájezdu do 47. okruhu pak měnil pneumatiky i druhý Button. Vedoucí Vettel vydržel na čele i po své poslední zastávce ve 48. kole a neohroženě mířil vstříc dalšímu letošnímu vítězství.
Schumacher přezouval až v 51. kole a pozdní zastávka jej posunula před týmového kolegu Rosberga. To byla poslední změna na bodovaných pozicích.
GP Indie, New Dillí, India; 60 kol; 308.220km 1. Vettel Red Bull-Renault 1h30:35.002 2. Button McLaren-Mercedes + 8.433 3. Alonso Ferrari + 24.301 4. Webber Red Bull-Renault + 25.529 5. Schumacher Mercedes + 1:05.421 6. Rosberg Mercedes + 1:06.851 7. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:24.183 8. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 kolo 9. Sutil Force India-Mercedes + 1 kolo 10. Perez Sauber-Ferrari + 1 kolo 11. Petrov Renault + 1 kolo 12. Senna Renault + 1 kolo 13. Di Resta Force India-Mercedes + 1 kolo 14. Kovalainen Lotus-Renault + 2 kola 15. Barrichello Williams-Cosworth + 2 kola 16. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 kola 17. Karthikeyan HRT-Cosworth + 3 kola 18. Ricciardo HRT-Cosworth + 3 kola 19. Trulli Lotus-Renault + 4 kola Nejrychlejší kolo: Vettel, 1:27.457 Neklasifikováni/odstoupili: Massa Ferrari 33 Buemi Toro Rosso-Ferrari 25 Maldonado Williams-Cosworth 13 Glock Virgin-Cosworth 3 Kobayashi Sauber-Ferrari 1 Pořadí šampionátu po 17 závodech: 1. Vettel 374 1. Red Bull-Renault 595 2. Button 240 2. McLaren-Mercedes 442 3. Alonso 227 3. Ferrari 325 4. Webber 221 4. Mercedes 145 5. Hamilton 202 5. Renault 72 6. Massa 98 6. Force India-Mercedes 51 7. Rosberg 75 7. Toro Rosso-Ferrari 41 8. Schumacher 70 8. Sauber-Ferrari 41 9. Petrov 36 9. Williams-Cosworth 5 10. Heidfeld 34 11. Sutil 30 12. Kobayashi 27 13. Alguersuari 26 14. Di Resta 21 15. Buemi 15 16. Perez 14 17. Barrichello 4 18. Senna 2 19. Maldonado 1