Na světě je definitivní podoba tradičního konkurenta Škody Fabia. V základu dostane benzinový tříválec TCe o objemu 0,9 l.
Oficiální výstavní debut si Renault schovává až na říjnový autosalón do Paříže. Design exteriéru vychází z konceptu DeZir, interiér je vyveden v moderním duchu z kvalitních materiálů. Zajímavým prvkem, pro Renault ovšem typickým, je použití digitálního rychloměru. Displej navigace má úhlopříčku 7 palců a technologii dodal tradičně Tom Tom.
Jak jsem se již zmínil, tak základním agregátem bude přeplňovaný tříválec TCe 90 o výkonu 90 k a disponující točivým momentem 135 Nm. Jeho předností by měla být kombinovaná spotřeba na úrovni 4,3 l benzinu na 100 km. Čtyřválcová dvanáctistovka 1.2 TCe nabídne výkon 120 k a toč. moment 190 Nm.
Diesely zastoupí tradiční agregát 1.5 dCi, naladěný na 90 k a točivý moment 220 Nm. Průměrná spotřeba by měla činit 3,2 l nafty na 100 km.