Encyklopedie automobilů a historie automobilek
Pátek, 19. 10. 2018

rubriky

poslední galerie

audi-r18-e-tron_1 audi-r18-e-tron_2 tushek-renaovatio-t500_6 clio-iv_3 clio-iv_20 golf_27 macan_4 ferrari-f14-t_1

Motor Renault RS27 pro F1 na dynamometru

V F1 se používá špičková technika, která je ale i hodně namáhaná a poruchová. Motory proto procházejí náročnými testy na dynamometru.

Renault se zřekl svého vlastního týmu a  zůstal ve Formuli 1 už je jen jako dodavatel motorů pro stáje Lotus-Renault, Lotus a Red Bull. Na nadcházejícím videu se můžete podívat na to, jak probíhá takový test ve zkušebně. Agergát na zkušební stolici musí být propojen s chlazením, přívodem paliva nebo ovládacími elementy. Je třeba zajistit, aby bylo výfukové potrubí vyvedeno mimo uzavřený prostor a motor musí mít dostatek čerstvého vzduchu, o což se stará výkonný ventilátor.


Napište reakci

TOPlist