Automobilová společnost Jehle sídlila od roku 1978 do roku 1993 v lichtenštejnském městečku Schaan.
Jejím zakladatelem byl ladič Xavier Jehle a jeho firma byla jedinou svého druhu v malinkatém státě. Jehle se zpočátku zabýval laděním italských vozů DeTomaso. To mu ale nestačilo a začal toužit po stavbě vlastního supersportu Jehle Super Saphier.
Automobil bizardních tvarů s lehkou karoserií z polyesteru a lehkých kovů o rozměrech 4030 x 1700 x 1300 mm byl zkonstruován na podlahové plošině VW Brouk. Vrchní část kabiny včetně úředního skla a bočních oken se při nastupování a vystupování kompletně odklápěla vzhůru. V základní verzi Saphier byl poháněn přeplňovaným dvoulitrovým motorem z modelu VW Golf o výkonu 150 k. Ten umožnil klínovitému automobilu dosáhnout maximální rychlost 230 km/h.
Vrcholný model nesoucí označení Super Saphier z roku 1990 měl trojici sedadel, speciální podvozek a před zadní nápravou uložený motor Ford V8 o výkonu údajně až 1000 k.
Posledním připravovaným modelem byl typ Artemis z roku 1992 s motorem V 12 o objemu 6,5 l. Do výroby se ale již nedostal, firma Jehle svou činnost v roce 1993 ukončila.