Britská automobilka Gordon-Keeble s želvou ve znaku existovala mezi roky 1963-1967, postupně sídlila ve městech Slough, Eastleigh a Southampton.
Firmu Gordon-Keeble založili v roce 1959 bývalý zaměstnanec automobilky Peerless John Gordon a jeho společník Jim Keeble. Chtěli vyrábět automobil Gordon GT. Do šasi Peerless se počítalo s montáží osmiválce Buick o objemu 3,5 litru. Ten byl ovšem ještě v předvýrobním období nahrazen osmiválcem Chevrolet 5.4 l.
O návrh karosérie se postaral Giuigiaro a karosování podvozku zase Bertone. Výstavní premiéru si automobil užil v roce 1960 na autosalónu v Ženevě, kde zářil na stánku firmy Bertone. Rozjezd výroby bohužel brzdili nespolehliví dodavatelé a ještě před zahájením hromadné produkce firmě došly peníze a byl na ni vyhlášen konkurz. K prodeji byla nabídnuta pouze tzv. nulová série devadesáti aut.
V roce 1965 podnik koupili Harold Smith a Geoffrey West a přejmenovali ji na Keeble Cars Ltd. Firma dokázala obnovit výrobu, avšak ta neměla dlouhého trvání. Poslední vozidlo s výrobním číslem 98 bylo vyrobeno v roce 1966, o rok později vznikl ještě jeden automobil s číslem 99. Poslední kus se symbolickým číslem šasi 100 byl postavený z náhradních dílů.
V roce 1969 zahájila v Brackley provoz opravna vozů Gordon – Keeble. Její majitel Ernie Knott založil v roce 1970 klub majitelů vozů Gordon – Keeble a podařilo se mu do něj získat všech sto majitelů vyrobených vozů. Do dnešních dob stále existuje 95 % všech vyrobených aut.