Encyklopedie automobilů a historie automobilek
Pondělí, 11. 12. 2017

Archív

Fabia RS: Cena pod 500 tis., kombi o 15 tis. dražší

Sportovní verze oblíbeného vozu, která se představila na jarním ženevském autosalonu, nyní přichází k českým zákazníkům za základní cenu pod půl milionu korun.

Autorizovaní obchodníci Škoda v České republice již mají k dispozici prodejní programy a jsou připraveni přijímat objednávky. Nová Fabia RS s bohatou základní výbavou včetně LED světlometů je v nabídce za atraktivní cenu 499.900.- Kč, unikátní kombi potom jen o 15.000.- Kč více.

Nový motor 1.4 TSI s výkonem 180k představuje vrchol technologie; je to první pohonná jednotka na světě s přímým vstřikováním paliva a dvojitým přeplňováním kompresorem a turbodmychadlem. Úsporný a výkonný agregát se může pochlubit kombinovanou spotřebou 6,2l na 100 km, emisemi 148 g/km a točivým momentem 250 Nm dostupným v rozmezí 2000-4500 ot/min-1. Maximální rychlost vozu Fabia RS je 224 km/h (226 km/h pro Fabia Combi RS).

Fabia RS obsahuje unikátní výbavu dostupnou jen pro tento model. V interiéru Fabia RS nabídne tříramenný kožený sportovní volant v multifunkční verzi s ovládacími prvky řazení sedmistupňové automatické převodovky DSG a s ovládáním pro rádio, výškově nastavitelná sportovní sedadla s logem RS na opěradle či elektrické ovládání všech oken, vzadu navíc s dětskou pojistkou. Interiér dále doplňují přístrojová deska v provedení Onyx, klimatizace CLIMATRONIC s elektronickou regulací, rádio SWING či vkládané tkané černé koberce s prošitím v šedé nebo červené barvě.

Model označený logem RS na zádi je na silnici snadno rozpoznatelný díky předním denním a pozičním LED světlometům, projektorovým halogenovým světlometům a 17″ kolům GIGARO z lehké slitiny. Střecha, střešní spoiler (u verze hatchback) a kola (hatchback i kombi) budou nabízeny v závislosti na barvě vozu ve třech různých odstínech: volit lze mezi černým, bílým a stříbrným. Sportovní podvozek s asistenčními systémy ESP, ABS, ASR, naladěnými na vysoké jízdní výkony, zaručuje bezpečnou avšak dynamickou jízdu a přináší novou funkci XDS, která při průjezdu zatáčkou elektronicky přibrzdí přední vnitřní kolo, což má za následek zvýšení točivého momentu na vnějším předním kole. K pohodlí řidiče přispívá také tempomat.

Tisková zpráva Škoda Auto a.s.


Napište reakci

TOPlist